Κάντε μας Like στο Facebook

Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2015

Τα 7 λάθη που οδηγούν μια δίαιτα στην αποτυχία


Σύμφωνα με τις πιο τελευταίες έρευνες του Πανεπιστημίου του Aberdeen η ...μνήμη μας όπως...

και κάποιοι γνωστοί μύθοι ευθύνονται για κάθε αποτυχημένη προσπάθεια να κάνουμε δίαιτα. Εάν δεν μπορείτε να επιμείνετε μέχρι τέλους όταν ακολουθείτε μια δίαιτα , ανεξάρτητα από το πόσο πολύ θέλετε να αδυνατίσετε, η μνήμη σας μπορεί να φταίει για την αποτυχία σας. Αυτή και κατά συνέπεια η έλλειψη προσήλωσης στους στόχους που θέτετε στο μέλλον.


Αν όχι η μνήμη και η συγκέντρωση, τότε σίγουρα κάποιες λάθος αντιλήψεις όπως ότι:
Τα λίπη βλάπτουν: Η απουσία λιπαρών από τη διατροφή μας μπορεί να έχει ως συνέπεια την αύξηση του βάρους. Μια δίαιτα πλούσια σε Ωμέγα 3 αυξάνει τη δραστηριότητα του μεταβολισμού.

Η παράλειψη ενός γεύματος οδηγεί σε απώλεια βάρους: Η παράλειψή του- με έμφαση στο πρωινό έχει ως αποτέλεσμα την επιβράδυνση του ρυθμού καύσεων και ύστερα οδηγούμαστε στην αποθήκευση του επόμενου γεύματος ως παρακαταθήκη.

Οι υδατάνθρακες παχαίνουν: Είναι θέμα ποιότητας φαγητού και συνδυασμού τροφών. Δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι οι υδατάνθρακες αποκλειστικά μας παχαίνουν.
Τα προϊόντα light αδυνατίζουν: Το γεγονός ότι ορισμένα προϊόντα έχουν μειωμένα λιπαρά ή ζάχαρη δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι έχουν λίγες θερμίδες.



Η εξαντλητική δίαιτα αποφέρει καλύτερο αποτέλεσμα: Αν η διατροφή δεν είναι συστηματοποιημένη τότε τα αποτελέσματα δεν διατηρούνται. Ο οργανισμός ξεχνά να κάνει καύσεις με τις 'επικίνδυνες' θεωρητικά τροφές με αποτέλεσμα όταν επιστρέφουμε έστω και σε νορμάλ διατροφή να παχαίνουμε.

Πρέπει να κάνουμε δίαιτες αποτοξίνωσης: Μια ολιγοήμερη δίαιτα δεν βλάπτει ουσιαστικά – όμως οι μακροχρόνιες δίαιτες «αποτοξίνωσης», μπορούν να προκαλέσουν βλάβες στο πεπτικό και τον οργανισμό μας. Σοκ στο μεταβολισμό και εξάντληση.

πηγή:www.topeiraxtiri.gr